marketing internetowy cechy

marketing internetowy cechy

Tytuł No-Nos – Jak przyciągnąć uwagę z tymi artykułami

Lubię dużo mówić o tym, dlaczego Twoje artykuły są jednym z najpotężniejszych narzędzi masz. Więc tym razem, chcę mówić o najważniejszej części tego artykułu i wszystkich błędów widzę dzień w dzień. Jestem winny tych błędów się czasami (jak każdy marketer ma skłonność być), więc jest to dobry pomysł, aby przypomnieć sobie i wszystkim czytelnikom tam to, czego potrzeba, aby zebrała solidne tytuł artykułu.

Co robisz źle

Jako właściciel firmy chrześcijańskim domu, wiesz, jak dużo rzeczy można dostać, więc łatwo jest trochę leniwy z tytułami artykułów. Powiedział, że te błędy należy unikać w miarę możliwości:

marketing internetowy cechy

oOver-obiecujące – Rzecz o obietnicy jest to, że jest tylko tak dobry, jak po drodze na drugim końcu. A jeśli masz do czynienia z relatywnie doświadczonych surferów, obiecując zbyt dużo jest zawsze spotkała się ze sceptycyzmem. Kluczowymi musi być zaoferować to, czego szukasz, nie obiecując im księżyc. Zrób to, a będziesz o wiele bardziej skuteczne w złapanie w lasso ich uwagę.

oBoring tytuły – Jest to dość niejasne jeden, ale myślę o tym w ten sposób – jeśli nie zostanie pochwycony przez tytuł i wprowadził ją przeczytać, dlaczego ktoś być. Przyprawa rzeczy z aktywnym, wizualnej słownictwa, które przyciąga uwagę.

oLack słów kluczowych – To jest wielki nie-nie dla każdego artykułu, w szczególności w treści artykułu. Nie ważne gdzie zamieścić swoje artykuły, tytuł jest najcięższy ważył częścią. Jeśli nie umieścić kilka dobrych słów kluczowych tam, marnujesz wiele korzyści w pozycjonowaniu.

oBenefits – Ludzie chcą wiedzieć, dlaczego ważne jest dla nich, aby przeczytać artykuł. Zbyt wiele osób zapomina prosty test WIIFM. Zawsze pytaj „Co to oznacza dla mnie” i będziesz się lepiej przechwytywania ludzi, którzy mają problem w potrzebie rozwiązywania.

Artykuł dzięki: