marketing internetowy a tradycyjny

marketing internetowy a tradycyjny

Jak-utworzyć atrakcyjne, Markowe Elevator Pitch do poszukiwania pracy

Murawa winda. Jesteś prawdopodobnie zna tego terminu. Jest to najczęściej używany do opisania zwięzłą 60-sekundową mowę, że właściciele i kierownictwo firmy, a także sprzedawców, użyć do opisania swojej firmy, produktu lub usługi innym. Co ważniejsze, jest to mowy, która jest dostarczana w atrakcyjny sposób, który opisuje to, co jest unikalne na temat biznesu (lub ofiary), opisuje korzyści dla rynku docelowego, a wzbudza zainteresowanie słuchacza.

Więc dlaczego ty – osoba poszukująca pracy i kariera zawodowa – dbałość o skoku windy? Jeśli jesteś zaznajomiony z koncepcją osobowych marki i idei wykorzystując swoją markę wyprzedzeniem i promowania siebie w swojej karierze, jestem pewien, że natychmiast rozpoznał podobieństwa między powyższym opisem a boisko windy i prywatnego marki.

marketing internetowy a tradycyjny

Prywatny branding pozwala wyrobić sobie. To odróżnia się od swoich rówieśników i pomaga pozycjonować się jako lider w swojej dziedzinie – jako specjalista i autorytet, który wie, jak wykonać zadanie i wypełnić konkretnej niszy w miejscu pracy lepiej niż ktokolwiek inny. Prywatnego Marka jest zwięzłe stwierdzenie, że wyjaśnia i komunikuje się co sprawia, że ??ty i twoja wyjątkowa propozycja wartości inna i wyjątkowa.

Twoja wypowiedź osobista marka będzie odgrywać dużą rolę w wabik 60-sekundowego jako osoba poszukująca pracy i kariery zawodowej. Cała wabik będzie mini prezentacji, że jesteś w stanie dać na bieżąco w odpowiedzi na te aż nazbyt często zadawane pytania „Co robisz?” lub „Powiedz mi coś o sobie?” Dzięki precyzyjnym-jak ostrość, skuteczny wabik natychmiast przekazać słuchaczowi, kim jesteś jako profesjonalny, a zrobi to w sposób, który dotyczy nie tylko swoją unikalną propozycję wartości, ale w sposób, który odpowiada na obawy swojego słuchacza , Co równie ważne, w czasie, gdy boisko jest zaplanowane i przećwiczone, kiedy rzeczywiście posługuje się nim, powinno brzmieć zupełnie naturalny i spontaniczny, jednak należy pozostawić słuchacza trwałego, pozytywnego i niezapomniane wrażenia.
Artykuł dzięki: