marketing internetowy dla zoltodziobow

Oto co mówią eksperci o najważniejszych słów w nowoczesnym marketingu.

POSZANOWANIE

To nie jest zaskakujące, że Seth Godin – autor siedmiu najlepszych sprzedających się książek na temat sposobu, aby firmy niezwykłe – zawsze mnie e-maile w ciągu 30 minut. Wpadnę mu linia raz na jakiś czas, aby przejść wzdłuż interesującej stronie internetowej lub w tym przypadku, zadać pytanie. Odparł z genialnym jedno słowo odpowiedzi: szacunek. Okres.

AUTENTYCZNOŚĆ

John More, właściciel marki Autopsy, utrzymywane najważniejsze słowo w marketingu była autentyczność. „Ze światem staje się jednym gigantyczna reklama usługi dentystyczne Gdynia, konsumenci dzisiaj mogą wywęszyć wszystko, co pachnie w najmniejszym stopniu nieautentyczne i fałszywy. Sukces przyjdzie prawdziwsze i szybciej, jeśli firmy mogą zaprojektować produkty, programy i usługi, które są autentyczne w znaczenia, celu i dostawy „.

Moore kopany głębiej na temat autentyczności i wyjaśnił, że „Autentyczność jest zwykle produktem ubocznym działalności gospodarczej specjalnie napędzane. I niestety, nie ma wystarczającej liczby firm tam w celu dokonania pozytywnych zmian w świecie.”

PASJA

Podobnie Tom Asacker z jasnego oczu mówi, że to wszystko o pasji. „. Zamiłowanie do własnego biznesu i dla czyichś zawijających inspiruje i przyciąga ludzi Chcą być w to uwierzyć, należeć;. Stać I to jest istotą dzisiejszego marketingu.”

Tom i Johna posty na blogu dyskusji generowane wysokie kwoty wsparcia ze strony innych ekspertów. Laura z inteligentnych zadumy blogu zgodził mówiąc: „John i Tom mają rację. Konsumenci potrafią odróżnić autentyczne i niewłaściwego marketingu. Autentyczne wiadomości trafią w gusta z nimi. To może zachęcić ich do zakupu. A kiedy stają się klient, a następnie mogą oni stać się pasjonatem produktu i które jest ostatecznym celem marketingu:..
Artykuł dzięki: