marketing internetowy dla malych firm

marketing internetowy dla malych firm nie wystarczy mieć pasji pracowników, ale namiętne klientów „

ZAUFANIE

Innym popularnym słowem było TRUST. Kevin Berringer z Refleksje na temat Business Blog po prostu powiedział: „Nie ma zaufania = wiara = nikt nie słucha.”

DOŚWIADCZENIE

Następnie Chris Ray z interaktywnie Mówienie głosował na doświadczeniu słowo, jak w doświadczeniu klienta. „Wierzę, że to słowo podsumowuje szacunek, autentyczności, pasji wyniki, etc.” powiedział Ray. „To ostatecznie decyduje, czy dana firma powiedzie.”

marketing internetowy dla malych firm

AROMAT

Następnie Jim Seybert z Jimem Seybert Spółki zaproponował niezwykłą propozycję: aromat. „Naukowcy Mózg mi powiedzieć, że zapach jest tylko poczucie, że jedzie bezpośrednio do płat limbiczny w naszych mózgach. – I wyzwala niczym pierwotnych emocji Marketerzy powinni zwrócić uwagę na” zapach „swojej marki Muszą zidentyfikować nieuniknione. natychmiastowe i emocjonalnych reakcji klienci doświadczają po wejściu w kontakt z ich marki. „

OTWARTY

Kolejną intrygującą odpowiedź pochodziła z Nellie Lide The New perswazji Blog. Jej słowa były otwarte. „Musicie być otwarte. Otwarty na innych. Otwarty na klientów. Otwarty na pracowników. Otwarty na nowe. Otwarty na stare. Otwarty na kontroli. Otwarty na szyderstwa. Otwarty na radości. Otwarty na inny.”

marketing internetowy dla malych firm

PRAWDA

George Silverman, autor tajemnice pantoflową marketingu mówi, że to wszystko o prawdę. „Marketing stał się synonimem hype. Prawda, nieodparcie mówiąc, to wszystko, czego potrzebujesz. Po prostu powiedz to w ciekawy sposób, zwykle z historii. To pozwala, aby powiedzieć prawdę na temat produktu i prawdy o sobie.”

Żadne słowo

Ostatnim respondent badania było Sean D’Souza z Psycho Tactics. Postanowił wziąć punkt widzenia Contrarian widzenia. „Nie ma jednego słowa, które jest najważniejsze w marketingu. Wysuwanie takiego twierdzen ia byłoby jakby powiedzieć, twoje serce jest najważniejszą częścią ciała.
Artykuł dzięki: