marketing internetowy czy warto

marketing internetowy czy warto

Marketing mix – 4P na marketingu mix (produkt, cena, miejsce Awans)

4P marketing mix lub na marketingu są najczęstsze określenia stosowane w marketingu od ostatnich 50 lat. Większa część planu marketingowego omawia składniki marketing mix produkt, cena, miejsce i promocji w dużym. Marketerzy muszą stosować marketing w najlepszy sposób, aby uzyskać wyniki z niego.

Produkt

Produkt odnosi się do pierwszego ‚P’ w marketingu jest materialne i niematerialne produkt opracowany i oferowane klientom na rynku. Telewizyjne, komputery, samochody i etc to przykłady produktów materialnych Natomiast pranie, napraw, usług telekomunikacyjnych i etc są przykładem produktów niematerialnych znany również jako usługi.

marketing internetowy czy warto

Cena

Cena jest drugim „P” w marketingu mix. Kwota klient płaci za zakup produktu z rynku nazywany jest cena produktu. Cena jest drugi „P” od marketingu mix przypisany do produktu przez spółkę na podstawie materiału, robocizny, konkurencji, kosztów produktu, usług posprzedażnych, konkurencja, sezon, regulacjami rządowymi i etc.

Miejsce

marketing internetowy czy warto

Miejscem fizycznych i wirtualnych do sprzedaży produkt jest znany jako miejsce. Może to być dowolny sklep, sprzedaż, internetowy WWW, magazyny, całe sklepy sprzedaży, spółki dystrybucyjne, detaliści itp Każde miejsce fizycznych i wirtualnych interfejsów bezpośrednio do odbiorców końcowych lub w bezpośrednich klientów są zaliczane do kategorii miejscu.

Awans

Promocja jest 4 i ostatni „P” od marketingu mix. Promocja jest narzędziem wykorzystywanym przez marketerów do obrotu komunikacji produktów i usług do klienta. Reklama, marketing bezpośredni, relacje osobiste, marketing internetowy jest kilka sposobów promowania produktów i usług.

Artykuł dzięki: